Logopedia

Katarzyna Rumianek​

Absolwentka Akademii Pedagogiki Specjalnej w Warszawie na kierunku pedagogika o specjalności pedagogika wczesnoszkolna. Obecnie pracuję jako nauczyciel edukacji wczesnoszkolnej. Ukończyłam studia magisterskie na kierunku logopedia w uczelni Pedagogium. Po studiach zdobywam doświadczenie biorąc udział w licznych kursach, szkoleniach i konferencjach. Specjalizuję się w terapii dzieci z wadami wymowy, terapii miofunkcjonalnej oraz opóźnionym rozwojem mowy. W pracy terapeutycznej kluczowe jest dla mnie znalezienie i wyeliminowanie przyczyn występującego zaburzenia. Swoją praktykę logopedyczną opieram na trzech głównych filarach: indywidualnie dobrany plan terapii, systematyczność i współpraca z rodzicami. Swoją pracę traktuję jako pasję, a uśmiech dziecka jest dla mnie celem terapeutycznym.

Martyna Pawełczyńska

Jestem absolwentką Akademii Pedagogiki Specjalnej wydziału nauk pedagogicznych na specjalizacji pedagogika wczesnoszkolna i korekcyjna. Ukończyłam również studia magisterskie na kierunku logopedia. Ukończyłam wiele szkoleń, rozwijam swoje umiejętności i wiedzę, aby jak najlepiej pomagać dzieciom. Największą radość sprawia mi praca z najmłodszymi. Swoje pomoce indywidualizuję do potrzeb pacjenta. Bardzo ważne dla mnie jest, aby mali pacjenci przychodzili z uśmiechem na terapię i świetnie bawili się podczas zajęć.

Karolina Świąder

Absolwentka Uniwersytetu Warszawskiego na kierunku filologia polska oraz absolwentka Uczelni Korczaka na kierunkach edukacja wczesnoszkolna i logopedia. Pracuję z dziećmi z zamiłowania, ponieważ staram się je rozumieć i pomagać na każdym etapie rozwoju. Logopedia jest moją pasją, którą rozwijam licznymi szkoleniami. Pracuję w zespole szkół gdzie pomagam dzieciom ze szkoły podstawowej oraz liceum, a także w przedszkolu. Podczas pracy z pacjentem, dostosowuję do niego indywidualny plan terapii, postrzegając każde dziecko wyjątkowo. Specjalizuje się głównie w terapii miofunkcjonalnej, ORM, a przede wszystkim w terapii wad wymowy. Prywatnie jestem mamą dwójki nastolatków.

Terapia pedagogiczna

Katarzyna Gawrońska

Jestem absolwentką Wydziału Pedagogicznego Uniwersytetu Warszawskiego o kierunku pedagogika przedszkolna i wczesnoszkolna oraz absolwentką Akademii Pedagogiki Specjalnej o kierunku edukacja integracyjna i włączająca. Ukończyłam również studia podyplomowe na Akademii Pedagogiki Specjalnej- terapia pedagogiczna oraz wczesne wspomaganie rozwoju dziecka. Od 10 lat pracuje jako nauczyciel oraz terapeuta z dziećmi od 3 do 16 roku życia. Stale dokształcam się podczas kursów zawodowych i kwalifikacyjnych. Ukończyłam m.inn. kursy takie jak: terapia ręki I i II stopnia, AAC- komunikacja alternatywna i wspomagająca u osób z Autyzmem, trening bazowych funkcji słuchowych, diagnoza funkcjonalna dziecka z zaburzeniami rozwoju w wieku przedszkolnym. Narzędzia VB -MAPP / PEP, wybrane metody terapii i wspomagania w pedagogice specjalnej. Staram się odpowiadać na potrzeby moich wymagających uczniów, którym przede wszystkim próbuję zapewnić zrozumienie i wsparcie a jednocześnie rozwijać zdolności, talenty, zainteresowania i pasje. Za pomocą różnych metod wzbogacam ich warsztat pracy. Aby spersonalizować proces dydaktyczny oraz terapeutyczny, często tworze nowe pomoce i karty pracy, które są dostosowane do możliwości dziecka.

Emilia Wasilewska

Pedagog ogólny, trener Jogi dla dzieci. Na co dzień pracuje w Gminnym Przedszkolu w Wólce Kosowskiej. Ukończyła studia I stopnia na Wydziale Nauk Społecznych w Wyższej Szkole Gospodarki Euroregionalnej im. Alcide De Gasperi w Józefowie na kierunku pedagogika w zakresie pedagogiki opiekuńczo-wychowawczej z resocjalizacją. Dyplom ukończenia studiów II stopnia otrzymała w Społecznej Akademii Nauk w Łodzi na kierunku wychowanie przedszkolne i wczesnoszkolne. „Nauka jest jak niezmierne morze. Im więcej jej pijesz, tym bardziej jesteś spragniony" (Stefan Żeromski) Jest osobą, która ciągle poszukuje… ,,człowiek uczy się przez całe życie”. W trakcie swojej pracy ciągle się dokształca korzystając z różnych kursów. Ukończyła m.in. kurs trenera Jogi dla dzieci, Terapii Ręki i Stopy I i II stopnia, Trening Umiejętności Społecznych I i II stopnia, Arteterapii oraz Bajkoterapii, które stosuje w swojej codziennej pracy. Jej zainteresowania zawsze koncentrują się wokół małego człowieka - jego rozwoju, emocji i odpowiedniej opieki nad nim. W swojej pracy skupia się na tym jak wspierać dziecko w nauce, emocjach i codziennym funkcjonowaniu-pomaga jej w tym komunikacja NVC, czyli ,,język żyrafy” oraz metoda Pozytywnej Dyscypliny.

Psychologia i psychoterapia

Aneta Krukowska

Pracuję w humanistycznym nurcie Gestalt, ponieważ bliskie mi jest widzenie człowieka jako całości złożonej z myśli, emocji i ciała. Wierzę, że wszyscy mamy potencjał do odnalezienia swojego miejsca w świecie i satysfakcjonującego sposobu życia, a upragnione zmiany zachodzą, kiedy stajemy się tym, kim naprawdę jesteśmy. W relacji terapeutycznej ważne jest dla mnie podążanie za Pacjentem, kieruję się uznaniem dla Pacjenta i jego gotowości do wprowadzania zmian w swoim życiu. Terapia odbywa się poprzez dialog, w bezpiecznej atmosferze opartej na indywidualnie uzgodnionych warunkach. Jestem terapeutką przyjazną LGBT+. Zgodnie z zasadami nurtu Gestalt, regularnie superwizuję moją pracę. Swoją wiedze i doświadczenie zdobywam w Instytucie Integralnej Psychoterapii Gestalt w Krakowie. Jednocześnie stale podnoszę swoje kwalifikacje uczestnicząc w licznych warsztatach. Doświadczenie zdobywam również pracując w Nowowiejskim Szpitalu Psychiatrycznym.

Dorota Cieślak

Jestem psychologiem z pasją do pracy z dziećmi, absolwentką Uniwersytetu Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie. Swoje doświadczenie zawodowe zdobyłam w Ośrodku Szkolno-Wychowawczym w Lesznie, gdzie miałam okazję pracować z dziećmi neuroatypowymi. Ponadto, współprowadziłam zajęcia z Treningu Umiejętności Społecznych (TUS), które pomagają dzieciom w rozwijaniu kompetencji interpersonalnych i radzeniu sobie w sytuacjach społecznych. Moim celem jest wspieranie dzieci w ich rozwoju emocjonalnym oraz pomaganie im w przezwyciężaniu trudności. Szczególny nacisk kładę na rozwijanie umiejętności społecznych poprzez zabawę, która jest naturalnym i efektywnym sposobem nauki dla dzieci.

Fizjoterapia

Jan Charaszkiewicz

Magister fizjoterapii (absolwent Wyższej Szkoły Rehabilitacji w Warszawie) i terapeuta integracji sensorycznej. Praktyk i cichy miłośnik ruchowej części procesu usprawniania.

Pracuję z pacjentami na każdym etapie życia. W swojej pracy kieruję się dobrem pacjenta, skupiając się na zarażaniu pacjentów miłością do ruchu. Ukończyłem wiele kursów kierunkowych w tym PNF podstawowy oraz rozszerzony (certyfikowany terapeuta koncepcji PNF), Diagnostykę i terapię stawów skroniowo-żuchwowych, Pinoterapię wg. dr Składowskiego, Igłoterapię.